Monday, February 1, 2010

Aku kurus ke dulu?



5.30pm menunjukkan bahawa kepada mereka yang bekerja bergegas untuk pulang ke rumah masing².
Begitu juga aku sebagai pelajar tak sabar untuk pulang ke rumah...
Hidup aku seperti 'office hour'. Kenapa ek along????

Yela, pagi² da bangun bersiap² untuk ke kuliah [wah! skema beb!]. Kalau class tu petang sekali pun, aku tetap datang pagi cam office hour. [Nape??] Sebab.... ibu tercinta tu kerja gak kat UITM tu kah!kah!kah!
Tu yang g cam office hour, balik pun sama uhuhuhuhuhuh...

Sebelum pulang ke rumah, kami singgah ke Klang ( Centre Point) sebab ibu nak beli barang utk g umrah.
Ada lagi keperluan yang beliau belum beli.. Sebelum mencari barang keperluan, ibu g kedai handphone dan  mencari Miss Annie. Sape die tu????

Die tu pekerja kat kedai handphone masa kat Klang Parade dulu. Skang dia da bertukar di Klang. Masa tu, ibu & angah jer g jumpe dulu, aku g toilet. Da selesai melabur, hehehehhe aku pun gi la kat kedai tu. Si Annie tu terkejut nampak aku.

"Wah! kenapa sekarang lu sula nampak bulat? Bukan dulu u kecik ka?? aiyyyoooooo"

Aku pun tersengih malu hahahahhaha! "Skg banyak senang ati amoii"

"Lu dulu lain la... kecik tau... Kurus kan sikit badan tu hehehehehhe"

Adoii... malu jugak aku... tibe² persoalan di kepala keluar :

"ADAKAH AKU KURUS DULU????? HUHUHUHUH WAAAA"

* Pastu singgah kedai makan aku makan rojak jer hihihiihihih... da terkena tadi, konon² tanak makan nasi cewah!

0 comments:

Teman Along

Categories

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews