Saturday, December 4, 2010

Ngangkong syok!

Salam 1 Malaysia!

Memandangkan hari ini (Sabtu) saya cuti, saya habiskan masa cuti saya dengan keluar hahahaha! Syok!
Keluar dengan siapa?? Dengan orang kakak saya yang tercinta hohohohh! Hari ni semuanya beliau yang belanja fuh! ( Save lah duit saya ekekekek!) Nak tau kami kemana??

Kami ke SUNWAY PYRAMID! Asalnya memang tatau jalan la.. tapi dengan adanya Sony Vivaz + GPS dapatlah kami cari jalan hahahhaha (maklumlah kurang berjalan)

*Canggih sekarang nih!*

Sebaik saja sampai, kami terus pergi ke PIZZA HUT! Menu hari ini sangat lah menarik yer kawan-kawan!
Full of cheessssseeeeeeeee! Lazat!

*Amacam?Lapar tak? hahahah!*

Tapiiiii.. malangnya tak dapat nak habiskan.. sebab kenyang dan MUAK! hahahha.. (Orang tamak memang camtu hehehhe)

Da sedap, da kenyang makan kami pun gi jalan-jalan.. Eh! terlupa plak! Sebelum makan tu, kami pegi beli tiket cite NGANGKUNG!


Asalnya kami nak tengok cerita AKU TAK BODOH.

 

Pastu, staff sana suggest kami tengok cerita NGANGKUNG tu. Dia kata best, rugi tak beli.. So, kami pun beli lah. Start 3.30pm, kami masuk dalam panggung tu.. Komen dari saya, memang terus terang saya katakan yang NGANGKUNG sangat BEST! Selama ni hanya baca blog orang, komen kat FB yang cerita tu best. Bila tengok sendiri memang terbukti best!

Walaupun ada seram, lucu ia juga menyelitkan pengajaran kepada kita. Lakonan dari para pelakon sangat mantop lah! (Pasti cecah juta lagi kutipan kali ni :) )

Kepada sesiapan yang belum tengok , pegilah tengok ek.. Tak rugi wooo =)

P/s: Pasni, tengok cerita AKU TAK BODOH plak he!

0 comments:

Teman Along

Categories

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews