Sunday, January 23, 2011

Akademi Saga

Hai semua!

Pagi tadi saya bertugas di Sek 16. untuk menguruskan pendaftaran penginapan kepada pelajar-pelajar Akademi Saga. Korang pernah dengar tak Akademi Saga? (Bukan Akademi Fantasia lak tau) Ni baru 1st time saya dengar mengenai Akademi Saga hahahha pelik tak? Mesti korang lebih tau apa tu Akademi Saga kan?

Akademi Saga ni adalah latihan kepada pelajar-pelajar mengenai automobil.  Ini adalah anjuran dari Eon Berhad. Dalam latihan ini, mereka akan melalui tahap-tahap (contoh tahap 1, tahap 2 dan tahap 3).


Ha.. lepas ni banyak lah bakal-bakal mekanik di industri permotoran ni kan? Ni kiranya mekanik / jurutera yang bertauliah ni. Jangan sia-siakan peluang ni ok!

Nak tahu lebih lanjut mengenai Akademi Saga? SINI

Sewaktu saya berada di sana tadi, macam-macam ragam saya jumpa. Tapi, apa yang saya lihat.. Ibu bapa yang excited untuk uruskan pendaftaran anak-anak mereka. Wah, wang yang dikeluarkan bukan sikit.. banyak tau.. (saya bukan mata duitan ok!) Sebagai anak kenangkanlah jasa ibu dan bapa anda ya..

(Gambar ni saya ambil semasa pendaftaran baru bermula)

Alhamdulillah, hari ini kutipan untuk urusan penginapan sangat memberansangkan berbanding kutipan dari tahun lepas (rujuk info daripada senior ni hehehhe).

Lepas je selesai bust msrketing di sek 16, terus gerak ke seksyen 13. Sampai je ada keja.. seronok! tak lah busan heheheheh :)

P/s: Maaf ini post semalam, nak publish tapi saya tido hehehe.. So publish pagi ni lah ekekeke~

0 comments:

Teman Along

Categories

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews