Friday, January 28, 2011

Saya Demam Hari Ini

Assalamualaikum semua..

Hari ni saya cuti.. Kebetulan plak saya demam oh! Huhuhuhu.. Kenapa jadi camni yer.. Da lama tak demam ni tiba-tiba demam.. Ni mesti kesan dari audit hahahha..

Sejak kebelakangan ni saya sibuk sikit sebab menyiapkan segala dokumen untuk dihantar kepada auditor.. Apa-apa pun rasa best sebab dapat pengalaman melihat segala dokumen yang ada.. Baru tau apa kegunaannya.. Tapi still lagi dalam proses belajar..

Hari ni rasa tenang sikti sebab berada di rumah (macam da lama tak dok kat umah ekekekeke) saya buatlah keja-keja umah yang tertangguh selama ni..

Pasni nak luangkan masa untuk menyiapkan proposal & thesis.. Saya cuba sebaik mungkin walaupun demam..

 Doakan saya cepat sembuh ya..

P/s: 25 jan lepas hari lahir saya.. Saya ucapakan terima kasih kepada kawan-kawan kerana sudi mendoakan kesejahteraan saya.. Kali ni saya rasa, saya ramai kawan.. Saya sayang pada mereka semua :D

0 comments:

Teman Along

Categories

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews