Monday, December 13, 2010

Semalam saya keja, Hari ini saya CUTI!

Salam semua...

Selamat Hari Isnin kepada semua.. Bagi mereka yang bekerja selamat bekerja lah ye :)
Semalam along keje tau! (Semua orang syok cuti tapi along keje huhuhu) Tapi takpe lah.. Hari ini along dapat CUTI hahahaha!

Orang cuti bangun confrm lambat kan?? Tapi den nak bangun lambat tak leh hahaha.. Mata tetaplah bangun awal hehehehe! Semalam along gi keja, along bawak adik along si kecik tu.. Hehehehehe.. Dia sebok nak ikot.. Nak tau apa dia cakap??



"Along kalau esok along gi keja, bawak adik ye.. Adik nak ikot"

Ok lah.. saya pun bawak lah dia.. Pastu dengan tak malu dia buat opis tu macam opus dia pulak kan... Tgk nih!



Pastu last-last dia busan jugak hahahahhahahaha! Tu lah.. nak ikot lagi kan.. ekekekekekek!Opis den tu kalau ada customer meriah sikit wat keja.. Tapi kalau tade customer memang sunyilah hehehehehheeheheh~

Tgh busan-busan, saya pun amiklah sikit jer gambar heheheheh! Tapi yang penting saya best CUTI hari ni yahooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 comments:

Unknown said...

kakak kerja kat mne kakak?heheheh

Along25 said...

kakak keje kat hotel dik heheheh! gedik kamooooo!!!

Teman Along

Categories

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews