Friday, December 17, 2010

Buangkan Toksin Di Dalam Badan Anda SEGERA!

Salam 1 Malaysia..

Selamat pagi kepada semua blogger yang disayangi (ye, aku sayang korang tau) Semoga pagi ini adalah pagi yang ceria kepada anda semua. Semalam Malaysia menang kan lawan dengan Vietnam? Sudah tentu korang semua happy kan :) (Kepada yang peminat bola laa..) Kerana mereka telah naikkan nama negara. Semoga semangat mereka ini kekal sentiasa..

Ok berbalik kepada tajuk asal, sebelum tu nak tanya, anda tau apa itu toksin? Mestilah tau kan.. Tapi tau apa akibat nya jika toksin berlebihan? Meh along terangkan ya.. Sumber ni pun along dapatkan dari internet juga.. Tapi ini sumber yang sahih ok! Jom tengok..


TOKSIN bukan hanya sisa dari makanan yang kita makan dan makanan-makanan yang tidak tercerna, tetapi juga berasal dari udara tercemar, bahan kimia dll. Bahkan fikiran dan emosi negatif juga merupakan racun bagi sel-sel tubuh kita. Semua sisa atau zat yang tidak diperlukan tubuh akan ditukarkan sebagai racun (toksin) atau penyakit. Sisa atau toksin juga dihasilkan secara alamiah oleh tubuh kita sendiri. Ini merupakan proses metabolisme yang tidak dapat kita hindari. Hari ini keperluan asas seperti air, udara dan makanan telah dicemari dengan toksin sama ada dari hasil industri atau dari perencah makanan. Sekiranya badan kita mempunyai sistem pertahanan yang lemah, maka kita akan cenderung dihinggapi penyakit.

Macam mana? Rasa kurang senang dengan statement di atas? Anda Sayang tak dengan badan anda yang anda rasa selama ni sihat bugar?Mestilah senang, tapi kita tak tahu apa yang terjadi dalam badan kita tu. Tanpa disedari kita mempunyai toksin yang berlebiha.. 


Bagaimana nak atasi masalah ini? Jalan penyelesaiannya ada.. Kita sahaja yang menentukan untuk mendapatkannya ataupun tidak. Pernah dengar KINOHIMITSU? Of course semua pernah tau kan.. Saya dulu gila nak dapatkan benda tu, tapi sebab dia mahal susah nak dapatkan. Apakah itu????


Ini dia! Saya bercakap mengenai Foot Detox Patch untuk mengatasi masalah toksin anda. Tapi saya bukan cakap mengenai produk KINOHIMITSU ini. Saya tau produk ini amat bagus. Tapi saya ada alternatif lain. Perkenalkan Foot Detox Patch fungsi penggunaan, kelebihan adalah serupa dengan KINOHIMITSU ini.



Saya sendiri memakai patch ini. Anda lihat hasil nya ok.. Ini yang saya pakai




(Tak perlu tenung lama-lama saya tau ada yang tak selesa dengan gambar ini)


Lihat, tanpa disedari rupanya banyak toksin yang berkumpul dalam badan saya ini. Jika anda ingin menyelesaikan masalah ini, jangan risau.. Saya ada menyediakan perkhidmatan jualan detox yang termurah dipasaran! Nantikan artikel saya seterusnya ok!


P/s: Saya nak pergi sarapan sebentar. Sejak pakai ni, saya rasa macam kurang untuk makan. SUNGGUH! Bukan nak lariskan jualan tapi berkongsi pengalaman.

0 comments:

Teman Along

Categories

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews