Thursday, December 9, 2010

Lari! Lari! Lari! (Blog Larian)


Salam Semua!

Ha.. mesti kamu semua dah tau pasal ni kan? Den jer lambat nak update-update. Tu pun adik den dah bising adeh... Ape-ape pun saya berbanyak - banyak terima kasih kepada adik den sebab sudi tag saya.. Mudah-mudahan dengan cara ini ramai lagi lah kenalan sudi menjengok,menziarah, berblog walking kat sini yer...

Bila dah di tag, saya perlulah melengkapkan segala syarat-syarat diberi.. Apa syarat-syarat dia? Syarat-syarat DOREMI ka??? Hahahaha ok2, jangan nak merapu lagi jom kita tgk!



Lengkapkan SLOGAN : "Saya suka berblogwalking kerana...."

Saya suka berblog walking kerana, saya ingin menambah / bertemu ramai kenalan-kenalan di luar sana. Selain itu , saya juga nak mempamerkan hasil tulisan saya kepada mereka untuk dikomen, dikritik, agar saya boleh memperbaiki cara saya. Sunyi blog kalau takde visitor. Dengan cara berblogwalking ni dapat juga up traffik di blog ini.

Dengan berblogwalking juga saya dapat mengetahui isu-isu terkini dan ilmu yang baru yg tak pernah saya jumpa sebelum ini =)


Sudah follow, saya orang yang ke - 650

TAG 3 orang atau LEBIH

Erm.. 3 ek? Saya kasi lebih la =)


(nanti di update)

SILA BERITAHU RAKAN YANG ANDA TAG, MELALUI KOMEN

akan diberitahu nanti =)

Tinggalkan link post anda di comment entry ini bersama NAMA BLOG ANDA

Saya akan Tinggalkan comment di sini ok! Blog admin :)


4 comments:

Adam Raqie said...

Whoa... Trima kasih.. Nanti Asrol buat..

Jom Join
Story Telling Asrol Mania | Sambung Bercerita

Asrol Mania sediakan ruang Blog Exchange
Jom Sertai Saya Sayang Blog Saya
Korang boleh promote blog banner dan 1 entri korang
Mudah untuk dapat trafik

yanie said...

ihihihih sempat nnt yanie buat okehhh

yanie said...

ihihihih sempat nnt yanie buat okehhh

yanie said...

ihihihih sempat nnt yanie buat okehhh

Teman Along

Categories

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews