Monday, February 22, 2010

Ibu ku sudah pulang :)

Kawan² ingat tak along pernah kata ibu along pegi umrah? Alhamdulillah beliau sudah pulang pada 19 Feb 2010.. Gembira rasanya di hati cewah! Mudah²an sekembalinya ibu ini dapat dimurahkan rezeki setelah ibu berdoa disana utk mengubah kehidupan keluarga kami..

Di sini along kongsikan gambar² sepanjang ibu di sana :)

 
Ini lah tanah suci Mekah ..:)

Alala... bergambar dgn unta :)

Makcik saya (alang)


Di sinilah hotel ibu saya menetap...

 
Kaabah... sayu ibu bila melihatnya..

 
Ini ibu kata Hijr Ismail..

Ini batu Hajarul Aswad.. Ibu kata semua orang disana berebut nak cium.. Siapa yg dapat cium beruntung..

 

Ini pedang yg digunakan zaman dulu.. Unik kan?

 
Ini adalah tapak kaki Nabi Ibrahim..

 
Ini adalah jam masa dulu. Orang dulu² tgk jam ini bila da masuk waktu solat..
Camne? menarik tak? hee... ni jer dapat along upload utk kongsi ngan korang sumer... Nt ada gambar baru along update k hii... lagi pun gambar² ni ibu amik guna hp..



KENANGAN IBU BERSAMA MEREKA :)


2 comments:

lya.nana said...

along..cube tgk muke alang kat gambar bawah sekali..mcm muka nenek kan..=))

Along25 said...

a'ah la... mcm muke nenek ahahahhahah :)

Teman Along

Categories

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews