Monday, May 10, 2010

Semoga Ayah Sembuh

Ayah sekarang da lama ditahan wad kat hospital Klang. Sebelum ni, ayah ditempatkan di DEMC.. Pagi tadi dapat panggilan, ayah ditukarkan ke wad 7 pula huhuhuh (tatau itu utk pesakit apa)
Masa ayah kat DEMC doktor sahkan dalam darah ayah ada kuman. Masa melawat ayah , along tgk agak teruk lah juga keadaan ayah..

Semalam kami pergi lagi, tgk badan ayah da tak masuk air lagi. Sebab badan ayah da kembang2 sebab banyak sangat air. Kami bawakan ayah bubur + kuah singgang. Ayah berselera makan (yela da lama tak makan sebab tak selera)

Badan ayah still panas lagi.. Kali ni macam agak panas juga lah.. pegang pipi ayah macam nak terbakar tangan ni huhuhuh.. Nape ayah sakit teruk sangat ni.. Kali ni sakit apa? huhuhuhu~

Ibu bagitau, pengawal kata wad 8 tu utk pesakit H1N1. adakahnayah kena penyakit 2???
Kiteorang tatau pun tu wad pesakit H1n1.. Da la masuk tak pakai mask pun huhuhu... Mudah2an kami tak apa2.. amin...

Pastu, pinggang ayah sakit.. Doktor kata tu tak pasti samada tulang atau saraf.. Masa kami gi jumpa ustaz Darul Syifa' dia kata saraf kalau dibiarkan boleh jadi strok! ( Tu la ayah, dulu tanak jaga badan.. da cakap da jgn merokok... ayah degilll...)

Kami adik beradik betul2 risau kan ayah.. Semoga ayah cepat sembuh..

P/s: Anak mana yang tak sayangkan ayah dia kan..

3 comments:

sI tEDI said...

semoga ayah along sembuh.

berdoa byk2 okey!

bagi semangat pd ayah

+++uchi+++ said...

semoga ayah along cpt sembuh..banyak2kan berdoa yea

Along25 said...

terima kasih tedi & uchi... tolong doakan ayah along sihat yer :(

Teman Along

Categories

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews