Friday, October 1, 2010

Adakah Kita Di Soal Nanti?

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia

Tiba-tiba hati ini diselubungi misteri persoalan.. Adakah kita akan disoal nanti? Maafkan along ye NOBET,COMEL,COMOT,3 EKOR ANAK CHICO (kelabu,putih,belang), MINISHA, ACEN dan kucing-kucing yang lain (Maaf tak ingat nama sebab banyak sangat) kerana tak menjaga kamu sampai besar.. Belum besar je kamu pergi meninggalkan kami..

Macam NOBET & COMEL, kematian mereka menjadi penuh misteri sebab mati mengejut.. Kenapa jadi camtu?

Adakah bila kita MATI nanti kita akan disoal dengan semua persoalan tu? Adakah kita akan dihukum kerana kita menyebabkan mereka mati?

Along nak sangat dapat jaga mereka dengan baik macam TEDI jaga, CIK TOM jaga, ACEN jaga.. Tengok mereka jaga kucing mereka baik sangat!

Along dah belikan sangkar, pasir, makanan untuk mereka.. Tapi along tatau apa lagi yang boleh bagi mereka sehat dan membesar seperti kucing-kucing yang lain..

Kadang-kadang, tertanya juga, bila kucing-kucing along mati, pasti kami akan dapat kucing yang baru seperti mereka yang dah mati. Dari segi bulu, jantina mesti sama. Adakah itu rezeki kami? Sekarang ni along dapat 2 ekor kucing baru. Manja sangat dan along tak nak kehilangan mereka juga..

P/s: Rindu sangat dengan anak - anak  kucing yang dah tade.. Especialy NOBET :( NOBETTTTTT!!!!! I miss u sayang :'(

1 comments:

dwaty said...

saya ada seekor kucing... tp kami bagi kebebasan kat dia tuk kuar.. x letak dalam sangkar pun... alhamdulillah, dia tau nak balik rumah.. apa yg kami makan itu la makann dia... dan dia x kan 'membuang' dalm umah... skrg ni dah beranak pinak dah...

Teman Along

Categories

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews