Thursday, October 7, 2010

Aku Bosan!




Aku bosan dengan apa yang aku lakukan skg ni!
Aku bosan duduk depan laptop tak dapat apa2!
Aku bosan sebab tak dapat nak update cerita apa2!
Aku bosan sebab apa aku buat semua tak menjadi!

Aku bosan sebab aku tak punyai skill apa yang orang lain ada!
Aku bosan dengan kehidupan yang sempit!
Aku bosan tgk email melambak ntah apa2!
Aku bosan tak dapat bertindak nak berbisnes!

Aku bosan dengan keadaan semua ini!!!!!

Apa lagi aku nak buat?
Apa lagi aku nak tuju?
Apa lagi!!!!!!!!!
Sape boleh tolong skg?? Sapa??

B.O.S.A.N
--------------------------------------------------------------------------------------------

Pernah ke korang rasa camni?
Sorylah tade topik yg best ari ni ;p
Hehehehehehehe!
P/s: Keluhan insan yang bosan...

0 comments:

Teman Along

Categories

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews