Monday, April 4, 2011

Hari Pertama Saya Di Hostel

Selamat pagi semua.. Hari ni saya berada di Hostel Seksyen 20.. Ye, ini pertama kali saya menetap disini ok..! Ape perasaan berada di sini? Of cos mula-mula tu kekok.. Maklumlah berjauhan dengan family.. (Cewah ! macam jauh sangat hehehehhe)

Semalam sampai sini pun malam la . Sebab saya abis keje kol 10pm.. Thanks to Kak Ana sebab sudi amik kami di Hotel Laman Seri hehehehhe..

Sampai jer di hostel semalam, ape lagi.. den teros order McD ok.. (oh! membazir duit lagi hahahhhaha) Tapi disebabkan lapaq, beli jela hehehehhe..


(gambar hiasan)

Pagi ni saya bangun awal lah jugak (awal tak awal sgt la..) Kalau ikotkan memang nak bangun lambat. Konon je la hehehehhe.. Tapi disebabkan kaki saya cramp, pergh! Sakit woooo! Tak jadi nak bangun lambat.. huhuhuh.. Ni masih terasa sakit lagi la.. huhuhuhuhhuhuh..

Pastu, teros kemas baju dan iron baju nak gi keje nanti.. Wah.. bila buat sume ni teringat masa saya di kolej dulu..

P/s: Oh! Rindu sama roomate saya masa diploma dulu huhuhuhuhuh ....

0 comments:

Teman Along

Categories

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews