Saturday, April 2, 2011

Saya tak suka makan MEE tapi yang peliknya...

(gambar hiasan)

Ye! saya memang tak suka makan MEE KUNING ni. Adik saya Si Atikah Norbaki (Angah) a.k.a Adik Ana pun tau yang along dia tak suka sangat ngan MEE KUNING ni.. Tapi kalau angah segala apa MEE je dia bedal hahahahaa..

Saya lak akan makan WANTAN MEE saja .. 

(gambar hiasan)

Sebab apa? Sebab Mee wantan ni tak de lah terasa muak sangat berbanding mee kuning tu.. Urghhhh! Nak muntah kalau makan ..

Yang peliknya hari ni.. Aku leh makan MEE HAILAM masakan MAKTAM. Hahahahahaha pelik tak ? pelik tak??
(gambar hiasan)

Pelik sangat... mungkin sebab kuah dia sedap kot.. tu tak rasa muak tu ahahahhahaa... Ngade kan saya ni? Mee pun memilih hehehehhehe ;p

Saya tak gemar MEE saya suka NASI.. tu badan bulat jer hahahahhaha :D

P/s: Ada sesape tak suka makan mee macam saya tak? Hehehehehe~

0 comments:

Teman Along

Categories

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews