Sunday, April 3, 2011

Selamat Pengantin Baru Alia..


Semalam habis saja keja, along terus pergi kenduri kat belakang umah den heheheheh (dekat jer kan) saya pergi kenduri kawan saya ni bersama Cah.. Thanks cah sebab sanggup tunggu den pulang kerja heheheh lama tu...

(Sory cik Ecah, saya slumber amik pic terpaling cantik dalam FB kamu hahahhaha!)

Sampai saja sana dengan harapan dapat jumpa kawan-kawan lain.. tapi malangnya tidak huhuhuh.. takpelah.. saya faham dah malam.. Yang paling best dapat jumpa dengan kawan paling lama tak jumpa hahahah .. 

(Anis : lama ke kita tak jumpa? hahahha .. anyway thanks sebab call saya banyak kali utk dtg ehehehe)


(Sophia: Ni dapat jumpa time raya jer.. Hehehe sophia banyak sangat berubah. Tang mana tu ek?? He!)

(Fariza: Yeay! dia la paling lama ku tak jumpa..!! Semalam baru dapat.. Memang so excited!)

Seronok kan dapat jumpa kawan-kawan lama.. Tapi along paling kagum dengan mereka berempat ni.. Semangat persahabatan dari sekolah sampai sekarang tak pernah hilang.. Mereka masih lagi kekal sebagai seorang sahabat.. Inikah namanya SAHABAT? =)

Along doakan semoga kalian kekal sebagai SAHABAT.. senang susah kamu semua bersama ya :D
Eh! ni dah lari topik ni ahahahhaha.. Nak bagi ucapan untuk Alia nih..!

For Alia: Selamat Pengantin Baru along ucapkan.. Semoga hubungan Alia bersama suami tercinta kekal sehingga ke akhir hayat.. Semoga mendapat anak-anak yang soleh dan solehah macam ibu & ayah nya nanti hehehee... Apa-apa pun along happy dapat jumpa Lia.. :D Thanks jemput along ke majlis Lia ni hehehehe.. (Ingat juga kamu dengan saya) Semoga tabah dan cekal menghadapi dunia baru !



P/s: Pasni turn sape lak ek? Anis? Ezz? Sophie? Ehehehehehe!

0 comments:

Teman Along

Categories

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews