Thursday, June 24, 2010

Minggu ini jaga nenek

Hye kawan-kawan!

Lama along tak update.Maaflah,sebab along sekarang berada di rumah nenek tercinta. Along jaga nenek sampai hari Jumaat ni jer (maknanya esoklah tamat huhuhuu) Along jaga pun sebab nenek kurang sihat. Maklumlah orang tua kan. Tapi nenek saya ni degil! Sakit-sakit pun nak jugak buat keja haish!

Nenek kata : "Aku ni da biasa bergerak, bila duduk jer rasa pelik jer"

Hahahahahha... nenek-nenek... Tgk betapa degilnya beliau! ;p

Kat sini along tolong nenek kemas rumah & masak. Takdelah nenek rasa penat / terkejar2.. Masak pun ala kadar jer. Kekok gak mula-mula nak masak untuk nenek ni.Takut dia banyak komen plak hihihih! Tp so far alhamdulillah, nenek terima apa jua masakan ku hohohohoh~

Wah! duduk sini ngan nenek, banyak btol ceritanya.. macam-macam. Cerita kisah dia muda-muda dulu pun ada... (Rugi korang tak dengar heheheheh! Ditujukan kepada adik-adik ku & cezenku kikikiki)

Apa-apa pun along akan jaga nenek sebaik mungkin..

Sorylah nek, along tak pandai drive macam yaya & pcha.. Kalau along pandai bole bawak nenek jalan-jalan kan?? heeeeee :)

P/s: Selagi nenek ada jaga la dia sebaiknya (ditujukan kepada kawan-kawan yg ada nenek lagi hehehe!)

2 comments:

sI tEDI said...

x de nenek.
baiknya along jaga nenek
jaga elok2.
:)
besar pahala dpt

Along25 said...

trima kasih tedi... aminnnn :D

Teman Along

Categories

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews