Friday, July 24, 2009

UiTM sumer cuti seminggu????? Kenapa????

Salam...
along skg kat libry... baru jer abis class "Personal Development"
Tadi sebelum kua, sumer kecoh2....
Nak tau kecoh pe??

"oi! Uitm Shah Alam pun da cuti laaa!!..."

Along pun tertanya2 cuti nape???

"Pasal H1N1 tu la... ada yg da kene!"

Ya allah... berderau hati eden... katanya da nek notis....
Along pun ape g, anta r msg kat akak along gtau hal tu... then tibe2 die kata :

"Bukan skg ni Uitm cepatkan cuti semester ke?"

Aik? along pun tertanya2 gak... "yeke?"

Sebab tadi dak2 kecoh, lecturer pun ternganga n cakap pasal H1N1 gak...
Pastu, akak pun gtau lah hal sebenarnya yang memang Uitm cepatkan cuti semester selama seminggu bermula hari ini....


adoiii korang ni wat saspen jer!


Owhhh... baru r tau.... tadi pun along bukak Facebook, kawan2 pun cakap benda yang sama... huhuhuhuhuh... Kalau btol, alhamdulillah la... harap2 bukan pasal penyakit yang semakin femes skg ni... (mintak2 dijauhi ya allah....)

Ari ni pun, along rasa mcm tak sedap badan... (tapi ku gagahi jua)

Nota: jap g along g amik adik along fifa... kesian dia x sihat... huhuhuhuhuh doakan adik along sembuh ae...

1 comments:

<< s| tED| >> said...

alahai... pandai2 lah menjaga diri yek?
:))

Teman Along

Categories

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews