Friday, September 25, 2009

Sepanjang Menyambut Raya


Assalamualaikum...
Apa khabar sume?
Lama da along tak online kan...
Nak tau nape???

*My CPU rosak! masalah window*

Semalam along baru g amik huhuhuhu...
Ok la, along cerita mane tak dicerita lagi ae...



[ini the latest pic! Tema 'Purple']

ok... ini pic masa 1 syawal....
tgk r, muke , mata sume da 'sepet2'...
Biasalah, baru pas sedih.. mohon ampun dan maaf dgn ibu ayah..
Tukang snap ni cik pcha kita yer :)

*thanx pcha :)*

Masa raya pertama senyum tu, kami pegi umah nenek... beraya....
Maaf yer... tade pic masa kat umah nenek tu... uhuhuhuhuuh
Sowie :(

Masa raya kedua senyumkenyit pula... kami pegi JUSCO...
Jalan2... mentang2 dapat duit raya hehehehehe...
Kebetulan plak my cezen datang... so kami berjalan sama2 hehehehehe...

Masa raya ketiga ihikhik pula.. Kami bermalam di rumah alang di Cheras hehehe...
Alang ajak tido sana sebab wat kuih Crystal Ball yang telah dipelajari oleh fifa... [skema x ayat?]


Ini dia! KUih yang dibuat! Tada!!!! celebrate


Di bawah ni adalah agen2 yang melaksanakan Crystal ball hehehehehehehhe!

Cik Lia
Cik Angah
Cik Pcha






Dimanakah saya???

Ada... tapi gambar tak di amik uhuhuhuuhuhuh.....

Cik fifa mane???

Sama gak tak di amik jugak... lagi dia majok hahahahhaa!

1 comments:

sI tEDI said...

ekekekeke.. ensem lah kuih t.. rasa macam kuih suji ke?

Teman Along

Categories

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews