Monday, July 19, 2010

Alhamdulillah karipap dah terjual!

Ibu saya pasti suka, sebab kuih beliau habis dijual.. mudah-mudahan hari esok lebih bertambah baik dari hari ini amin..

Memang gumbira lah bila dengar adik saya cakap:

"Kuih habis dijual"

Tu pun along tanya beliau la heeee~

Tak sabar nak bagitahu berita gumbira ini kepada ibu tercinta!

P/s: terima kasih kepada anda yang mendoakan ia berjaya :D Terima kasih kawan-kawan....

*** Tadi sempat pegi PKNS jumpa prospek sebab beliau nak join bisnes topup bersama saya.. Alhamdulillah syukurrrrr :) Saya pasti akan bantu beliau.. Anda berminat?

2 comments:

Miss Adia said...

wahhh....alhamdullilah...msti ibu suke kn?all the best 4 ur biznes ye...

Along25 said...

alhamdulillah... ibu saya sangat suka :D

Teman Along

Categories

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews