Tuesday, July 20, 2010

Pembelajaran hari ini sangat baik!

Salam kawan-kawan!

Along baru sahaja habis kuliah utk subjek dot dot dot heheheh! Alhamdulillah hari ni pembelajaran saya sangat baik! Faham... Balik ni kene buat revision sikit. Mood lec saya hari ini pun baik. Ini lec yang saya pernah ceritakan ritu kat blog.

Pelik juga mood beliau ok. Maybe sudah baca komen-komen yang kami hantar agaknya. Alhamdulillah kalau beliau faham isi hati kami. So, im happy today!

Jualan lagi sekali laku.. syukur alhamdulillah.. Ibu pasti suka lagi. Mungkin rezeki kali ini dapat memberikan keyakinan kepada ibu saya untuk teruskan hidup bersama anak-anaknya..

Apa yang saya pelajari dalam dunia perniagaan ini berdasarkan pengalaman yang ada, kita hendaklah terus mencuba, berusaha dan bertawakkal. Laku tak laku lain kira. Yang penting kita cuba. Walaupun ada perasaan takut pada mulanya, kita diri sendiri mesti pupuk semangat dan buangkan perasaan takut itu. Dan amalkan ayat 'pagar diri' kasar pulak bunyinya.. ayat perlindungan diri hehehe.. amacam? ok kan? ini ayat yang pernah saya postkan dulu. Tak ingat? ok KLIK SINI
Macam pakar motivasi pulak hehehehe~

P/s: Sibuk pasal bisnes sampaikan resume tak siap huhuhu... Koranggg... resume kene anta.. tapi tak buat lagi! huhuhuhuhu~ Nak praktikal kat mana ni... tolongggggg! adoiiii...

0 comments:

Teman Along

Categories

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews