Sunday, July 18, 2010

Komen telah dihantar!

Korang ingat lagi entry yang along tulis ni? SINI
Utk makluman, komen kami telah dihantar.. Saya pun telah menghantar komen saya pada beliau..
Time tu, dia mintak, dia kata dia akan beri markah!
(Wah! komen pun ada markah ke?)

Apa-apa pun along telah luahkan segalanya..
Pastu kan.. dia soh kami tulis nama tau! ui... dasat..
Memang semua tercengang.. Sebab ada yang tulis ada yang tak..
along tulis nama kat situ huhuhuhu~

Pastu yang lain ada yg x tulis nama, tatau lah apa nasib mereka nanti..
Sebab lecturer kami kata:

"Takpa.. tanak tulis takpa.. saya akan nilai melalui wajah kamu, saya akan kesan siapa yang komen utk saya tanpa nama"

P/s: Perlu ke letak nama utk mengomen seseorang?

0 comments:

Teman Along

Categories

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews