Monday, July 5, 2010

Semester Baru Kembali lagi!

Oh tidak!
Kena belajar balikkkk!!!!
Kene bangun awal..
Kene buat assignment..
Kene dengar celoteh lecturer..
Kene tengok ragam kawan2!

Ini pasti antara keluhan student yang kembali ke campus masing-masing.. termasuk along hohohohoohoh~
Memang agak nebes ye kawan-kawan walaupun da biasa mengalami semua situasi ini.. Oh! dapatkah ku tempuhi!

Pagi-pagi lagi cambiasa da sampai ke fakulti sendiri huhuh.. Ramai jugak student baru untuk semester ni.. Wah! semua semangat dengan pakaina yang kemas, kawan baru, lecturer baru pasti mereka ada azam baru juga! (tapi jangan hangat-hangat taik ayam suda..)

Ada juga yang seronok jumpa kawan-kawan seangkatan dengannnya.. Ada juga yang mula untuk ponteng kelas ye kawan-kawan... (Aku??!!!)

Oh! saya pelajar yang boleh dikatakn berdisiplin sikit jer hehehe... Sekarang tunggu masa untuk pergi ke kelas pertama huhuhuhu~ (Pagi-pagi da prepare knowledge tau!)

Lambat pulak nak tunggu 12.30pm kan.. hari ni saya ada 1 kelas jer kawan-kawan! Adik da pegi menjamu selera dengan kawan-kawannya huhuuhu~ (lapaq belum makan lagi ni...)

Kepada adik-adik yang baru masuk, along ucapkan selamat datang.. Semoga anda berjaya untuk semester ni.. Jangan terlalu selesa dengan keadaan sekarang, kerana suasana pasti berubah.. So, tetapkan pendirian anda untuk berjaya dalam semester ni.. Virus banyak diluar sana.. Jangan mudah terpedaya :)

Nasihat along kepada adik-adiknya :)

P/s: Oh along jangan malas2! usaha tangga kejayaan! Nebes la pulak haish!

0 comments:

Teman Along

Categories

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews