Monday, August 30, 2010

CONTEST : Duit Raya Fitri Hadi.Com



"Selamat Hari Raya, Aidilfitri Mulia, Ampun Maaf Dipinta sebab kami nak duit raya!!!"
Lagu Ahmad Jais yang diubah suai hehehe..
Raya tak lama lagi tiba, pejam celik-pejam celik lagi 11 hari nak raya woo!!!
Ini yang dinanti-nanti kan oleh semua umat Islam seluruh Malaysia :D

Nak tau tak? Hari ni happy sangat sebab along ada jumpa dengan jejaka bernama Fitri yang baik sangat nak bagi kita duit raya. Ni dah jodoh namanya hehehe.. Dengan rasa berbesar hati, nak lah juga kita yang dah besar ni dapat duit raya, Korang pun boleh dapatkan jugak, kalau nak gi jumpe dia KAT SINI pasti dia suka korang jumpa dia kat situ hehehe~ Segala syarat-syarat pun ada kat situ.. g cepat!! Sebabbbb..

Contest berakhir pada : 31 OGOS 2010 / sebelum 11.59PM
kiranya sebelum hari KEMERDEKAAN ye kawan-kawan :)

Akhir sekali, saya ingin memberi sedikit ucapan hari raya pada En.Fitri ni:
"Salam Aidilfitri kepada En.Fitri sekeluarga semoga Syawal ini memberi sinar bahagia kepada anda sekeluarga.. Salam perkenalan, Salam perjuagan, Salam kemaafan dari saya:)"

Ini kad raya dari saya :


1 comments:

Fitrihadi.com said...

thanks sebab join..selamat hari raya..jemput lah datang umah raya nanti :)

Teman Along

Categories

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews