Thursday, October 8, 2009

Esok da gerak ke CAMERON


Esok bermula lah trip along n classmate ke CAMERON HIGLAND ...
Bermula lah aktiviti GOTONG ROYONG kami...
Ber mula lah SEMINAR kami....

Tapiii....
Yang along risaukan....
Yang along takotkan...
Yang along gementar kan.....

Huhuhuhuhuhuh...
Macam mana nak cakap ni...
Kena jugak la...

Along..
Sebenarnya....................



ALONG TAKOT MUNTAH!!!!!!!

xpenah g sana....
x suke jln PAHANG tu....
Memeningkan....
Orang kata jalan dia benkang bengkokkkkk....
Tolong la saya :(
doanangihsedihrindu

4 comments:

sI tEDI said...

yup!! aku pergi ari tu.. aku nyaris muntah.. perut menggelodak rasa nak membuang bila dah mula jalan bengkak bengkok tu..

peluh dingin menitis...

aku pejam mata.. aduhai.. masa tu mmg ckp dlm hati.. inilah pertama dan terakhir aku jejak kat sini. ha ha ha ha


bawa plastiklah..

Fatt Chin Choy said...

makan pil untuk halang muntah tu
ada jer jual kat farmasi

Along25 said...

si tedi: bawak kot.... siap 3 plastik eden bwk huhuhhuhhhuhhhuhu

Along25 said...

Fatt: berkesan ker ubat tu? huhuhuhuhuhuh

Teman Along

Categories

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews