Monday, October 26, 2009

Nani Oh Nani.....


Yeah.... time to relax jap... Penat da mata ni pandang Economy, riso plak economy negara bankrupt gara2 dek org yg tak bertauliah mcm saya ni hahahahhaha...
Ini adalah selingan utk merehatkan minda yg penuh dgn graf2, component,curve2 & calculation yang melibatkan economy ni hehehehehhehe...

Ha, ini nak citer kisah semalam, belajar bersama2 adik tercinta [ amy, ira + nani]..
Kina belajar sensorang kat bilik [ nak privacy katanya kikikiki]
Macam ni kisahnya...

Semalam, waktu belajar , along ni belajar sambil ber 'sms' [haa... dgn sape tu? ops! rahsia kerajaan hahahha] Pastu, pas tgk buku, tgk hp.. tgk buku balik, tgk hp lagi sambil tersenyum kambing mcm org kurang siuman hehehehe... Pastu tiba2 ku dgr suara berkata:

"along, along ni nak belajar ke, nak msg ni? bleh tak belajar tu jgn nak pgg2 hp n msg? bile nak siap baca buku???"

Mak oi... tersentap jiwa & raga eden... terkejut telinga ni mendengar adikku yg sekecil 8 thn tu menegur aku hahhahahahahah! [malu gilerrrr]

Amy + ira tau gelakkan jer... oooo.. tape2...
Then kembali ke niat asal iaitu belajar..
Pastu, bila bosan & terasa sunyi, along pun amik MP3 dgr lagu... Ira plak sibuk nak dgr gak, dia pun amik hp nyer pasang lagu...
Pastu kedengaran lagi suara berkata :

"Ira, bleh tak kecikkan sikit lagu tu, adik tak dapat nak belajar laaa"

Hahahahahah! tersentap jugak si Ira tu... tu laaa... tadi gelakkan along ... muke nani serius giler... khusyuk wat keja sekolah dia yg menimbun tu....

Ada lagi citer, Si Amy plak pasang YouTube, nak dgr lagu, Si Ira pun join sekali... Tiba2 1 surat sampai ke tangan ku:

"Along, dieorang berdua ni tak nak belajar ke? Da la periksa hari Selasa, tapi tak nak belajar. Kalau adik, adik takut nak periksa sebab tu la adik belajar. adik tak nak turun kelas"

Hahahahhaha... adoi.... pastu along tujukan surat ni pada amy + ira... Malu giler...pastu kami semua belajar balik.... Dasyat gak adik along ni... mcm2 kerenah dia...
Yang penting skg ni kami semua akn menghadapi peperiksaan... Semoga adik2 along dapat menjawab dgn baik :P

*Along syg adik along [tak nak kene lagi la, malu hehehehhe]

4 comments:

sI tEDI said...

tengok adik.. adik yg kecil pun tegur alongnya

nobuta said...

matang sungguh adik kamu..

Along25 said...

Tedi : tau takper... yg kecik menegur along nyer... huhuhuhuhuhuhu malu seh.....

Along25 said...
This comment has been removed by the author.

Teman Along

Categories

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews